Visita a la casa i arxiu de Joan Maragall

El passat dijous, 10 d’octubre, els alumnes de la matèria optativa de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat van poder gaudir d’una interessant visita a la casa i arxiu del poeta Joan Maragall, de qui estudiem en aquest primer trimestre la seva obra Visions & Cants.

Un dels nets del poeta, Pere Maragall, va ser l’encarregat de fer-nos la visita guiada i de mostrar-nos les principals estances de la casa, així com fotografies i records relacionats amb el seu avi.

La visita també va servir per veure alguns edificis emblemàtics del Modernisme català, com la Casa Batlló, la Casa Ametller, la Pedrera o la Joieria Masriera.

Esperem que el proper any els alumnes d’aquesta assignatura puguin tornar a realitzar aquesta sortida tan profitosa.

Ruth Segado. Departament de Català.