Els alumnes de primer de batxillerat van al teatre

El passat divendres 16 de desembre, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat vam anar a veure l’obra teatral La plaça del diamant, escrita per Mercè Rodoreda, al Caixa Fòrum de Tarragona. L’obra va ser representada per diverses persones que interpretaven diferents personatges, exceptuant  la protagonista, que només en feia un. Per fer la representació, els actors i actrius canviaven unes vestimentes per altres, ja preparades a l’escenari. Aquesta funció és una adaptació de l’obra original tot i que no estava completa a causa de la seva extensió. L’actuació es composava de la narració d’alguns fets en primera persona i de la representació d’altres en format teatral; tot estava tret directament del llibre. L’obra va durar uns 50 minuts, després dels quals els alumnes vam poder fer preguntes a l’elenc. En la nostra opinió i sense haver llegit el llibre, els de 1r hem pogut gaudir de l’espectacle de la mateixa manera que la resta gràcies a l’esforç de la companyia teatral. Aquesta obra  ha sigut molt interessant, ja que alguns moments ens han sorprès de manera significativa atraient la nostra atenció constantment.

Gerard Cruz Blanco i Catalina Jereghi, alumnes de 1r bat A

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *