“Dracula”, teatre en anglès per als alumnes de 1r batxillerat.

El passat dimecres 13 d’abril,  els alumnes de 1r de batxillerat van traslladar-se al teatre Metropol de Tarragona per veure l’obra Dracula en anglès.

L’adaptació de l’obra clàssica de Bram Stoker, feta per la companyia IPA Productions ha estat, com a mínim, sorprenent. L’espectacle, un musical de 60 minuts de durada, era íntegrament en anglès i, en lloc de ser una història de terror, es podria dir que aquesta versió era més aviat  una comèdia. El Jonathan i la Mina, el professor Van Helsing i Dràcula ens mostren una història d’amor i vampirs molt divertida, on Dràcula és un gran fan del Rock i tots semblen embogits.

En finalitzar l’obra, tots nosaltres, alumnes i professores, teníem un gran somriure! És una adaptació còmica molt recomanable i la sortida va ser molt profitosa.

Sandra Hipp i Mònica Torregrosa. Departament Llengües Estrangeres