Quatre alumnes de l’Institut Vila-seca s’han classificat entre el 5% dels millors de la Prova Cangur de matemàtiques de Catalunya

El passat mes de març es va celebrar la XXIII Prova Cangur de Catalunya, organitzada per la Societat catalana de matemàtiques i promoguda per l’associació Le Kangourou sans Frontières.
Des de la setmana passada,  les puntuacions d’aquesta prova ja es consideren definitives i quatre participants de l’Institut Vila-seca, dels 112.893 participants d’aquest any, han obtingut una puntuació d’entre el 5% dels millors resultats de tots els participants de Catalunya. Ells són l’Andrea Villar Pablos i la Judith López García de 1r d’ESO, en Josep Molina Salvà de 3r d’ESO i en Víctor Espadas Sánchez de 2n de Batx.
El total de participants del nostre centre van ser 30 de 1r ESO,  17 de 3r ESO i 20 de Batxillerat.
Recordem que en la Copa Cangur (prova per equips) celebrada el mes de gener, l’equip del nostre institut va ser el segon millor de la seu.
L’enhorabona a tots!!!
Anna Robert. Departament de matemàtiques.