Taller de Producció Musical

Fa unes setmanes, els i les alumnes de 2n d’ESO van realitzar un Taller de Producció Musical a càrrec de la cooperativa Versembrant, un projecte d’escola popular itinerant que pretén fomentar la consciència crítica a través del Hip Hop i de l’art urbà.

Així, l’alumnat de 2n d’ESO va poder finalitzar el bloc trimestral de Producció de l’assignatura de Música aprenent a fer servir un programa de Beatmaking: Serato Studio.

Volem donar les gràcies especialment al Patxi (Vazili), per les seves maneres de fer i el seu entusiasme a l’hora d’impartit aquest taller.

Aquí us deixem algunes imatges de les jornades i un dels treballs produït per una de les nostres alumnes.

Álvaro de Ildefonso