Repte “Fractals en paper”

Des dels departaments de Matemàtiques i Visual i Plàstica de l’Institut Verdaguer hem preparat un Repte perquè durant les dues darreres setmanes de curs l’alumnat d’ESO treballi conceptes molt complexes com ara l’infinit, les figures auto-similars, la dimensió fractal i les funcions iteratives des d’una perspectiva manipulativa i de gran bellesa. Aquests patrons es troben a la natura, el cos humà, les costes i a qualsevol lloc que ens puguem imaginar. Us deixem alguns exemples del treball dels nostres alumnes, que han construït alguns dels fractals més famosos en paper. Esperem que gaudiu tant com nosaltres.