L’Institut Verdaguer es presenta a les 48 h Open House

Els dies 21 i 22 d’octubre a la ciutat de Barcelona s’ha celebrat el 48 hores Open House Barcelona.
És un festival d’arquitectura de la ciutat en que tothom que ho desitgi pot visitar edificis emblemàtics de la ciutat que normalment no estan oberts al públic. Per exemple els barcelonins han pogut visitar l’Arc de Triomf, el Palau Moja, el recinte de Sant Pau i edificis de nova construcció sostenibles al nou barri de la Marina a la Zona Franca, entre d’altres.
Després de 5 anys d’obres de restauració de les façanes de l’institut, realitzades per l’Institut Municipal de Paisatge Urbà (IMPU) i liderades en gran part per Agparquitectes, hem estat afortunats de ser escollits com a edifici a visitar en l’edició d’enguany.
Així, 260 persones han visitat l’institut durant el diumenge a la tarda guiats i informats per alumnat d’història de l’art del Verdaguer.
Moltes gràcies a tots i també una especial menció a Mariona Genís, ànima de la presentació.