L’alumnat de 1er i 2n d’ESO es trasllada a l’Edat Mitajna per una estona

El dilluns 5 de febrer el pati de l’institut es va convertir en la plaça d’un mercat medieval. Tots els estaments hi eren representats: camperols, artesans, clergues, artistes i nobles. Cadascun d’ells va preparar diferents parades on oferien activitats diferents als visitants de 1r d’ESO.

Entre els múltiples tallers hi havia la possibilitat de fer cistells, polseres, collarets i vitralls. També podien participar en jocs d’enginy com construir puzles amb la imatge d’un pantocràtor, resoldre un trencaclosques sobre les activitats dels camp i les collites a l’Edat Mitjana o aprendre a escriure amb ploma i lletra gòtica, tal com feien els monjos als monestirs.

Ha estat una activitat molt engrescadora i cooperativa fruit del projecte que l’alumnat de 2n d’ESO ha desenvolupat al principi del 2n trimestre, en el marc del projecte Cavallers i Trons que tracta sobre la vida a l’Edat Mitjana.