L’Aula d’acollida visita el Parlament de Catalunya

El dimecres 7 de desembre els alumnes de l’Aula d’acollida vam anar al Parlament de Calalunya a gravar una escena del curtmetratge que estem fent com a projecte amb elParlante. Va ser emocionant perquè per a tots i totes era la primera vegada que entràvem en aquest edifici que tantes vegades hem vist per la televisió i, com no, que veiem cada dia des de la porta del nostre institut!

Un cop dins, després d’haver passat el control de seguretat, vam pujar per la famosa escalinata que dóna accés al primer pis i ens vam dirigir a una sala de reunions molt elegant, tota feta de fusta, amb una taula quadrada i cadires molt còmodes; a cada lloc de la taula, hi havia una pantalla, un micròfon i un sistema de votació.

Per gravar l’escena, vam poder comptar amb un actor professional que va fer el paper de polític. La veritat és que treballar amb ell ens va ajudar a situar-nos en el paper i a deixar de banda la timidesa… Tota una experiència!

En acabar, com no podia ser d’una altra manera, ens vam fer una foto de grup a la famosa escalinata. Amb la gravació d’aquesta escena ja hem acabat el projecte i ara queda muntar i maquetar el vídeo, posar-li els efectes especials… I, ara sí, ja falta poc per poder presentar el curt a les famílies i els companys de l’institut!!! Quines ganes!

Sofía Cuartas, Aula d'acollida 3r d'ESO