D’Empoli (Itàlia) a l’Institut Verdaguer… i viceversa

Els darrers anys l’alumnat de l’Institut Verdaguer ha vingut realitzant l’intercanvi de pràctiques de llengües estrangeres, especialment de l’anglès, amb un centre educatiu de Katowice (Polònia). Una experiència que ajuda també a conèixer altres realitats i persones i enriquir-se tant culturalment com personalment.

Donada l’actual situació geopolítica el 2022 s’ha iniciat aquest intercanvi amb l’Istituto di Istruzione Superiore Virgilio (Liceo Artistico) di Empoli (Itàlia) amb alumnat equivalent al 4t d’ESO i batxillerat segons el sistema educatiu italià, i sempre amb la tutorització del nostre professorat i de l’italià.