L’alumnat de CIATE dinamitza l’Adaptajocs 2023

L’alumnat que cursa l’optativa de CIATE (Curs d’iniciació a tècnic esportiu) ha de realitzar pràctiques reals amb nens/es de l’etapa de primària per poder obtenir la titulació oficial del Consell Català de l’Esport.

Després de participar en el Rodajocs, hem tingut un nou encàrrec: dinamitzar l’activitat de L’ADAPTAJOCS a Ciutat Vella. Una activitat adreçada a nens/es de 5è-6è de primària on l’objectiu principal ha estat practicar esports i activitats adaptades (Goalball, voleibol assegut, Boccia, Eslàlom en cadira de rodes, cursa ulls tapats, cursa cames lligades) per sensibilitzar-los en vers a les persones esportistes amb diversitat funcional.

Una experiència fantàstica on el nostre alumnat ha pogut posar en pràctica els continguts treballats a l’aula.

Voldria agrair al CRP Ciutat Vella per confiar en nosaltres i oferir-nos poder participar d’aquesta nova activitat educativa.

Enhorabona a tot l’alumnat de CIATE per la gran implicació, esforç i treball personal fet!

Lourdes Centeno