Assistim a la cerimònia del Concurs de Traducció de la UPF

Divendres passat, dia 20 de maig, vam assistir al lliurament de premis del Concurs de Traducció de la Universitat Pompeu Fabra, on l’alumne de 4tB, Teo Selfa, havia quedat finalista.

La cerimònia incloïa el Concurs de Traducció, en el que van participar més de 382 estudiants de 67 centres de tota Catalunya. A més a més, es lliuraven els premis al Millor Treball de Recerca en l’Àmbit de Llengües i el Premi FESOCA en relació a la Llengua de Signes Catalana.

Malauradament, no vam ser un dels dos guanyadors de la categoria ESO alemany-català. Tot i així, vam poder gaudir d’un acte molt bonic a l’auditori i vam rebre un diploma com a finalista i diplomes també pels altres alumnes de l’institut que es van presentar al concurs.

Noemí Iriarte