El nostre projecte d’innovació “Cuidem-nos” arriba a la Universitat de Barcelona

El passat dilluns 5 de febrer vam presentar el nostre projecte d’innovació “Cuidem-nos” (3r d’ESO) a alumnat del Màster de formació del Professorat secundària i Batxillerat, que realitzen l’optativa “Esport, Salut i Valors”, a l’INEF de Barcelona.

Una oportunitat per explicar una proposta educativa real del nostre centre on l’objectiu és impactar i crear consciència sobre la importància de tenir uns bons hàbits alimentaris, d’activitat física i descans/equilibri emocional per tenir bona salut.

Com a futurs docents  van reflexionar del gran impacte sobre la salut del nostre alumnat que es pot fer des d’aquesta matèria (Ed.Física) amb el plantejament de tasques i participació en projectes educatius. El nostre projecte anual està liderat per les matèries de Biologia i Educació Física , deixant cabuda a que altres matèries (C.Socials, matemàtiques, visual i plàstica…) també hi participin de forma puntual.

Ens agrada compartir i si parlem de salut del nostre alumnat, encara més…