Il·luminen el camí cap a la sostenibilitat!!!

En aquest projecte educatiu, l’alumnat ha fet un pas endavant en la comprensió de la generació de l’energia elèctrica i el seu ús.

Han treballat cooperativament, amb els estudiants dividits en diversos grups, cada un amb la seva àrea d’interès, explorant les seves particularitats i avantatges.

Per a donar a conèixer les seves investigacions, l’alumnat va elaborar un web de manera col·laborativa, on han compartit els seus coneixements. A més, han tingut l’oportunitat de presentar les seves conclusions a la resta de la classe, fomentant així un aprenentatge entre iguals i destacant la capacitat dels estudiants per transmetre el seu coneixement amb els seus companys.

Un dels aspectes més destacats d’aquest projecte és la construcció d’una maqueta d’un habitatge que utilitza energia solar fotovoltaica. A través d’aquest model, els estudiants han pogut veure de primera mà com es transforma la llum del sol en energia elèctrica, suficient per encendre un díode LED.

Amb iniciatives com aquesta, els estudiants no només aprenen sobre la ciència que hi ha darrere de la generació d’energia, sinó que també es converteixen en petits ambaixadors de l’energia renovable, marcant el camí cap a un futur més verd i sostenible.

Si desitges visitar el lloc web creat per aquests estudiants i explorar els seus projectes, pots accedir-hi a la següent adreça:

Generació d’energia elèctrica