L’alumnat d’Oficina de Farmàcia participa en un taller de dermofarmàcia a l’Institut Bonanova

El passat dijous l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Optativa “Oficina de Farmàcia” va assistir a un taller de dermofarmàcia impartit pels Laboratoris Caudalie a l’Institut Bonanova.

Va ser una gran experiència per tots ells perquè van poder conèixer, de la mà d’una de les companyies més prestigioses de cosmètica en farmàcia, diferents productes, textures i rutines per cuidar la nostra pell.

A més, van compartir aquest taller amb l’alumnat del CFGM de Farmàcia i Parafarmàcia i van poder veure les instal·lacions i les activitats que fan en aquest cicle.

Moltes gràcies a Caudalie i a l’Institut Bonanova per convidar-nos-hi! Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt!!