Coneixem l’app VinclesBCN

El passat dia 30 de gener, l’alumnat de 4t d’ESO A va rebre a l’organització VinclesBCN. VinclesBCN és un servei de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona que vol reforçar les relacions socials de les persones grans que se senten soles i millorar el seu benestar a través de la tecnologia i del suport d’equips de dinamització social.

Aquest any l’alumnat de 4t d’ESO A, tornarà a formar part d’aquesta dinamització amb una primera posada en comú al centre i després a través de l’app Vincles.

L’app Vincles és una aplicació accessible i molt intuïtiva que s’ha dissenyat pensant en la persona gran. Aquesta aplicació permet a l’usuari comunicar-se i interactuar mitjançant videotrucades i missatges de vídeo o veu, tant amb la seva família i amics com amb les persones grans que formen part del grup d’usuaris Vincles.

Aquest any l’alumnat rebrà a les persones grans al centre el 6 de febrer, després de conèixer al grup de persones grans aquesta vegada en persona, tornaran a connectar amb ells per l’aplicació.

Marcela Lamas