Celebrem que el curs s’acaba!

El dimarts 22 de juny, de 10:00 a 12:00 del matí tot el centre estava convocat per celebrar la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i la festa de fi de curs. A les 10:00 tothom anava a la seva aula respectiva amb els seus tutors o tutores corresponents per tal de deixar-ho tot endreçat.

Després, a les 10:30, cada grup bombolla ocupava el seu espai senyalitzat al pati per participar en l’acte de fi de curs. Aquest any no hem pogut tenir totes les actuacions que ens hauria agradat, ja que la situació excepcional no ho ha permès. Malgrat tot, hem d’agrair moltíssim que alguns voluntaris hagin volgut pujar a l’escenari. Aquest ha estat el cas del Kadir Calleja de 2n de batxillerat que ha tocat una peça al piano, la Raquel Abanto de 3r d’ESO que ha volgut interpretar-nos una cançó i l’alumnat de 2n d’ESO A que ens ha fet vibrar amb la batucada.

Entre una i altra actuació, l’alumnat de 4t d’ESO ha pujat a l’escenari a recollir la seva fotografia de grup, ja que ells també eren els protagonistes de la festa. Quan tot ha acabat, hem compartit amb ells uns moments de conversa i aperitiu. Alguns continuaran estudiant batxillerat al Verdaguer i d’altres han triat d’altres opcions fora de l’institut que els ha vist créixer durant quatre anys.

Als que es queden, esperem retrobar-los a tots al setembre i als que se’n van, els desitgem molta sort i que no s’oblidin de venir-nos a visitar de tant en tant!

Bon estiu i bones vacances!