La font de la pòlvora de Llàtzer Garcia

El dijous 25 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van anar a veure l’obra de teatre La font de la pólvora de Llàtzer Garcia al TNC.

La font de la pólvora és una obra ambientada en el barri de Girona que porta aquest nom i que mai surt a cap postal o fotografia de la ciutat, només a les notícies de tant en tant. L’autor i director de l’obra vol donar al públic la visió dels joves que viuen en aquest barri marginal i de la problemàtica que els seus veïns estan patint.

És una obra que convida a la reflexió i a replantejar-se com en les ciutats modernes i actuals encara és possible trobar aquests focus de marginalitat.

El nostre alumnat ha participat d’aquesta reflexió, ha empatitzat amb les situacions reflectides, a la vegada que, com a públic, ha tingut oportunitat de gaudir de les arts escèniques i n’ha valorat molt positivament l’experiència.

Sara Gràcia