Un gener ple de mobilitats

.

Comencem les vacances merescudes per tothom, alumnat, professorat i PAS, però també pensant en el que tenim programat per fer a la tornada. I aquest gener 2023 ve ple de mobilitats Erasmus+, gràcies a les beques que tenim concedides, i de la qual cosa ens alegrem molt.

De 1r de Batxillerat marxaran 4 alumnes a passar 1 mes sencer a la ciutat sueca de Gävle i 1 alumna hi estarà 2 mesos en total. L’Abril, la Bruna, el Pol, la Vinyet i l’Anastasia assistiran a classe diàriament a l’institut suec que els acull i podran gaudir d’una gran experiència formativa extraordinària, que els reforçarà les competències personals, ciutadanes i internacionals, sense cap dubte. La professora María els acompanyarà els primers dies. El director els ha desitjat una fructífera estada i els ha explicat el seu paper com a ambaixadors del nostre institut, perquè puguin obrir camí per a futurs candidats.

De 2n de Pastisseria, l’Emma i la María passaran 1 mes fent pràctiques a empresa a la preciosa ciutat francesa de La Rochelle, experiència que se’ls reconeixerà com a hores de Formació en Centres de Treball a la tornada. Les pastisseries Maison Martius i La Main à la Pâte tornaran a acollir alumnat del nostre centre, i a ensenyar-los elaboracions pròpies al mateix temps que una mica de francès. El professor Tomàs els acompanyarà els primers dies per assegurar un bon inici de mobilitat. A la tornada podran compartir amb professorat i companys tot allò que han après

I també 2 professores de cicles formatius, la María i la Clara, marxen a fer una formació d’1 setmana a l’hotel Thalia, de la cadena Eurostars, a l’encantadora Praga. Allà, mitjançant un perìode d’observació, podran actualitzar les seves competències professionals per poder revertir-les entre els companys i professorat.

Els desitgem a tots els participants que aprenguin i que gaudeixin molt…i que ens ho expliquin a la tornada!

Projectes:

2021-1-ES01-KA121-VET-000004481