L’alumnat de 4t d’ESO i el de Dietètica visita el Saló de l’Ensenyament

Ahir al matí l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Saló de l’Ensenyament com a tancament de l’orientació acadèmica i professional que s’ha realitzat durant el segon parcial, ja que finalitzen l’etapa obligatòria aquest curs. Durant l’estada al Saló, van poder passejar per dos pavellons, un d’estudis de formació professional i un altre d’estudis d’educació superior, en els quals hi havia expositors de diferents centres, universitats, entitats i institucions, que informaven sobre la seva oferta formativa. La visita els ha permès poder veure de prop les oportunitats acadèmiques i sortides professionals a mitjà i llarg termini. A més de rebre una atenció personalitzada, on els responsables els orientaven i assessoraven sobre les opcions més adequades.

A la tarda també hi va anar l’alumnat de primer del cicle formatiu del grau superior de Dietètica. Tenien inquietuds i dubtes per seguir amb estudis superiors i han pogut preguntar i informar-se del camí de cara als pròxims anys.

Tant per a uns com per als altres va ser un dia molt enriquidor que els va permetre tenir una bona perspectiva sobre el seu futur acadèmic i professional i poder prendre decisions per arribar a aconseguir-ho.