La Benvista torna decidida a potenciar els pòdcasts, estrenar logotip i millorar la interacció

Tot a punt perquè el nou equip de La Benvista, l’alumnat de l’optativa de Periodisme de primer de batxillerat, posi en marxa un cop més la revista La Benvista. Després d’unes primeres setmanes de curs que han de servir per conèixer i practicar diferents tipus de text periodístic, ben aviat la revista digital de l’institut Joan Ramon Benaprès començarà a publicar contingut.

Enguany la redacció de la revista la formen 18 alumnes. Una xifra que possiblement permetrà fer més capítols de cadascun dels pòdcasts; el projecte final del curs, a la tercera avaluació.

En aquesta nova etapa, la redacció de La Benvista ha decidit aprofitar una mica més les xarxes socials com a mitjà de difusió. Per exemple, es considera la possibilitat d’utilitzar els ‘reels‘ d’Instagram per a compartir els fragments més interessants dels seus pòdcasts o entrevistes. També s’apostarà per impulsar concursos.

La revista continuarà mantenint la mateixa línia que l’any passat, on els continguts, pòdcasts inclosos, no es limitaran exclusivament a temàtiques de l’àmbit escolar, sinó que també inclouran contingut d’interès general que es consideri que pot ser atractiu per a la comunitat de l’institut.

La redacció també s’ha marcat com a repte la creació d’un logotip per a la revista; una assignatura pendent del curs passat. Per fer-ho, es buscaran complicitats amb l’alumnat del batxillerat artístic.

En definitiva, un any més, La Benvista es manté activa, plena d’entusiasme per millorar i innovar. Més enllà dels continguts que sorgeixin per iniciativa pròpia, la prioritat serà ser en tot moment una eina al servei de l’institut, ajudant a difondre totes les iniciatives i activitats que s’hi duguin a terme.

Redacció