Aquest dijous 26 fem esport

Comunitat Ben@pres,

Aquest dijous 26 d’octubre celebrarem el tradicional dia de l’esport.

Tot l’alumnat del centre participarà en activitats programades per cursos. L’assistència és obligatòria i forma part de l’activitat curricular d’Educació Física, i/o Tutoria. Hi haurà control d’assistència.

Farem servir tres espais: les instal·lacions del nostre centre, la Blanca Subur i la Pins Béns. També es realitzaran activitats de senderisme.

A continuació, us deixem el document informatiu sobre l’organització i material que ha de portar l’alumnat de cada curs:

Durant la jornada hi haurà servei de cantina permanent.

Per últim, avisar que l’alumnat que normalment fa ús del servei de menjador com el que ho fa puntualment heu d’enviar un mail confirmant l’assistència aquest dia factures@iessitges.cat

Salut.