Informació sobre les jornades de Portes Obertes 22-23

Benvolgudes famílies,

S’acosta la preinscripció i com cada any volem oferir-vos la possibilitat de visitar el nostre centre i conèixer la nostra manera de funcionar. Les jornades seran presencials amb les mesures de prevenció covid vigents.

Hem previst fer dos dies de portes obertes per a cada ensenyament, amb un aforament limitat per a cada torn.  Si es dona el cas que s’omplen els torns, valorarem fer-ne altres. Per això, us demanem que us apunteu en els respectius formularis dels torns.

En cada torn hi haurà un màxim de 60 persones repartides en 5 grups amb un membre de l’equip directiu que els informarà i els acompanyarà per les instal·lacions del centre. Es recomana que per cada família hi hagi un acompanyant i l’alumne/a (només cal una inscripció per família).

En el suposat cas que vulgueu modificar la inscripció, envieu un missatge a a8043981@xtec.cat.

El calendari de les jornades és el següent:

ESO

• Primer torn, el dilluns 14 de febrer a les 15h.COMPLET
  • Segon torn, el dimarts 22 de febrer a les 18.30h. COMPLET
  • Tercer torn, dimecres 23 de febrer a les 17.30h. COMPLET
  • NOU TORN. dimarts 8 de març 17h. Accés al formulari inscripció

PFI

CFGM

Batxillerat

CFGS

Recordem que aquesta jornada només és per a les famílies que no estan matriculades en el present curs al nostre centre, i que no coneixen el centre.

Si teniu algun dubte, truqueu al telèfon del centre 938943712 de dilluns a dijous de 15 a 20h, i divendres de 14 a 17h.

Us hi esperem!

La Direcció

Institut Joan Ramon Benaprès |  Departament d’Educació

1. NOEMI MILÀ

Tinc problemes per accedir als formularis per les portes obertes per l’alumnat de 1r d’ESO. Dedueixo que és perquè els grups ja estan plens. Tanmateix, agrairia que si quedés una plaça lliure ens ho féssiu saber. Moltes gràcies.

1. Manel Lloret Autor de l'article

El dimarts 22 està complet.
      El dilluns 13 en queden 3 places a hora d’avui dimarts.
      Pel dimecres 23 encara només hi ha 12 inscrits, fins a 30 encara en queden 18.

Gràcies.

2. luis casbas campo

Hola. He rellenado el formulario para el día 22 en CFGM. No sé si mandarán confirmación o si con esto ya es suficiente y ya tenemos confirmada la cita. Gracias

1. Elisabet gamez

Hola,a les portes obertes de ciclismo mitja, ens hem d inscribiré mare i filla o amb la sol.licitud de la mare, ja compteu que vendran dos persones?
      Salutacio s

3. Elisabet Gámez Monferrer

Bon día, m he apuntat per les po de cicle mitja pastiseres, la futura alumnes, s´ha d inscriure en una altres sol.licitud, o podem venir mare i filla amb la meva.
    Ssoc elisabet Gámez, isncrita pel 29 de ,març