Emprenedoria i innovació en hostaleria: Activitats novembre 22

🌈Alumnes i ex-alumnes, empreses que acolliu als nostres alumnes:

Des del BENAPRÈS iniciem els programes InnovaFP  (transferència de coneixement Institut-Empresa) i EmprènFP (foment de l’emprenedoria).

😇VISIÓ. Què volem? És senzill: Que us pogueu beneficiar de coneixement generat en el mateix Institut o coneixement que hàgim trobat interessant de compartir que us permeti millorar en la vostra carrera professional i/o en el vostre negoci.

Ens hem proposat que L’eix conductor, el tronc de tot plegat, siguin àrees innovadores. Per donar-vos una idea: usos de noves fonts de proteïna que van arribant, possibilitats de fer menús saludables, coneixement pensant en grups com podrien ser els celíacs o millores en organitzar els recursos humans a l’hostaleria per tal de captar i retenir bons professionals fent més compatible rendibilitat i bones condicions laborals.  En definitiva, ajudar a la millora de la qualitat de l’hostaleria i de les persones que hi treballen, tant professional com de vida.

😉MISSIÓ. Com ho volem fer? La idea és facilitar-vos trobar workshops -tallers-, experiències compartides, taules rodones,  jornades tècniques, bones pràctiques, articles, cursos,  etc. que puguin ser del vostre interès professional, del sector de l’hostaleria, siguin al Benaprès o de fora.

Tanmateix, també us farem arribar possibles formacions en softskills (ús de la tecnologia com el community management, habilitats de comunicació,…), capacitacions transversals i d’altres.

Si teniu idees, suggeriments, propostes… ens les podeu fer arribar a emprennova@iessitges.cat i estarem encantats d’atendre-les.

💪👉Engeguem? Us deixem ja aquí algunes PROPOSTES que hem seleccionat pel Novembre:

Col.loqui “Els secrets gastronòmics del peix senzill” i sopar del peix senzill.  (3 de novembre 19h. 38€.  A Sitges. Escola d’Hostaleria – Institut J.R. Benaprès.)

Curs de cuina per a celíacs (A partir del 16 de novembre. Gratuït. A Barcelona. 15 hores.)

Logística de distribució de productes alimentaris locals (17 de novembre. Gratuït. A Monells.)

Com gestionar un obrador compartit (8 de novembre.  Gratuït. A Montblanc i Barberà de la conca.)

Basic english for winemaking (A partir del 2 de novembre.  Curs online. 32€. 30 hores.)

Primers auxilis (A partir del 8 de novembre. Curs online. Gratuït. Curs online. 30 hores.)