Vaga dijous 27

Dijous 27 d’octubre hi ha convocada vaga estudiantil en defensa de la seva salut mental.

El consell de delegats del nostre institut ha aprovat l’acta per secundar la vaga.

L’alumnat que no assisteixi a classe, sigui del nivell que sigui, tindran una falta d’assistència. Aquesta podrà ser justificada sempre i quan l’alumne lliuri una justificació per part de la família al seu tutor en un període màxim de 48 hores lectives a la vaga. En el cas dels postobligatoris (BAT i CCFF) la justificació s’ha de lliurar a secretaria, com sempre.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga.

La prova de recuperació extraordinària per l’alumnat de 2n de Batxillerat que hi havia prevista queda ajornada pel dijous 3 de novembre.

Atentament,

La Direcció