Emprenedoria i innovació FP Hostaleria: pel maig del 23

🌈Alumnes i ex-alumnes, empreses que acolliu als nostres alumnes:

Algunes propostes, idees, maneres de treballar per aquest maig que us permetin millorar a la vostra feina i/o negoci, professionalment, a l’àmbit de l’hostaleria…i també aquest mes algunes dirigides a tothom aquest mes per gaudir-ne, és clar:

🧀Degustació de formatges maridats.  S’hi tastarà una tria de formatges catalans, espanyols, francesos i italians maridats amb pans i vins de cada terra. És el projecte d’enguany GM Serveis. El 25 de maig al Benaprès.

🌾Healthy Food Experience. Al Benaprès, el 26 de maig. El projecte de síntesi de GS de Direcció de Cuina i Serveis. Hi podreu trobar productes fermentats, sòlid líquid o ambdós (Koji, kombutxa, carxofes, vins, pastanaga, olives, vinagres, gingerbeer, tomàquets, formatges, anxoves…), productes creats pels mateixos alumnes. Els fermentats son rics en probiótics, molt bons per a l’intestí i l’organisme. S’usarà també producte natural i de quilòmetre 0, de vegades del nostre hort i gens de plàstic en tot l’event.

🍡Fira de productes artesans. També al Benaprès el 26 de maig. 2a. fira després de la de Nadal dels alumnes de GM de Cuina i restauració on podreu provar i/o emportar-vos els productes elaborats pels propis alumnes (botifarres casolanes i humus fins a dolços…).

🍀Botànica a la cuinaEspècies, herbes i flors  Sessió divulgativa. Argençola EA Tàrrega: 1a Juny
(contacte: rcuadros@gencat.cat).

🌊L’aqüicultura de micro i macroalgues. noves aportacions 2023. Jornada tècnica. La Ràpita SDG de Pesca i Aqüicultura: 2a Juny (A/e: albasanchezb@gencat.cat).

🍄Agroturisme i desenvolupament rural. Construccions amb palla Curs: 30 h. Gandesa
EA Gandesa: 12 Maig
(A/e: nuria.galende@gencat.cat)

🗺Basic English for winemaking 2: Wine and cava making. Curs a distància: 30 h. Sant Sadurní d’Anoia. EA Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech: 1 Juny (A/e: p.abajo@gencat.cat)

💰Com fer front als increments de costos de la meva empresa. Jornada en línia. Associació Leader Ripollès Ges Bisaura: 2a Maig. (A/e: angels@ripollesgesbisaura.org)

🤓Altres links a formacions: anglès, igualtat a l’àmbit laboral i educatiu, màqueting digital.

😉Com sempre, idees, suggeriments, propostes,…en les podeu fer arribar com sempre a emprennova@iessitges.cat