Ens han seleccionat el curtmetratge al CaixaForum!

El pròxim diumenge dia 7 de maig es projectarà al CaixaForum Barcelona el curtmetratge creat per l’alumnat de primer de Batxillerat sota el programa “Mi primer cinema”, en el qual vam participar des de la matèria de Cultura Audiovisual. El dimecres passat van fer la projecció pels instituts i aquest diumenge podeu veure gratuïtament amb les vostres famílies al mateix centre d’art, CaixaForum Barcelona, hi esteu tots convidats!

Es tracta d’una selecció d’entre diferents instituts participants, de Barcelona, Tarragona, Girona i Mallorca dins de l’edició d’aquest any Mi primer Cinema”, programa dirigit per la productora Digital Films, amb qui hem après i gaudit molt fent tallers presencials i en línia, el tancament culmina amb la projecció i concurs de curtmetratges seleccionats. 🤞 🏆🤞

Moltes gràcies a l’alumnat, pel seu entusiasme i participació, a Digital Films, pels tallers, i també al CaixaForum per oferir-nos els seus espais i infraestructura.

Podeu veure aquí tota la informació ⬆️