El Sant Jordi torna al Benaprès

Si el curs passat vam viure el Sant Jordi a través de les pantalles, enguany no ens podíem permetre no recuperar-lo a les aules, a les cuines, als patis, al centre. A mesura que s’acosti la data, us donarem més detalls de l’organització de la diada, però avui us avancem quins són els diversos concursos que hi tindran lloc, els guanyadors dels quals seran proclamats en les cerimònies que s’organitzaran durant el divendres 23.

Animeu-vos a participar-hi, que qui guanyi tindrà premi assegurat: des d’una entrada a Portaventura, fins un pastís fet per l’alumnat de CCFF del centre o un esmorzar a la cantina, en funció del premi i la categoria!

Els concursos que es convoquen són els següents:

• XXXIIè Concurs Jocs Florals
  • VIè Concurs d’Aforismes (bases concurs d’aforismes 2021) TERMINI: 20/4/21
  • Premis d’escriptura creativa en Llengua estrangera (el professorat de les matèries ja us en donarà les indicacions):
    Poesia visual en anglès (1r-2n ESO)
    Cal·ligrames en francès (1r-2n ESO)
    “What’s up Dragon?” (3r-4t ESO)
    Acròstics en francès (3r-4t ESO)
    Còmic en anglès (BAT)
  • Premis d’alguns concursos-tallers que es faran amb l’alumnat dels estudis d’Hostaleria del centre durant la diada.
  • Premi Abel Martínez al millor treball de recerca del curs 2020-2021.
  • Kangaroo Geometry Quiz (Proves Cangur de Geometria), organitzat des del GEP (Generació Plurilingüe: grup que fomenta l’ús de l’anglès en matèries no lingüístiques com ara les matemàtiques) amb motiu de la Setmana de les Llengües. Està obert a tot l’alumnat del centre, cursi els estudis que cursi. Aquí sota teniu els enllaços als formularis per participar-hi. Som-hi!

Kangaroo Geometry Quiz Level 1

Kangaroo Geometry Quiz Level 2