Convocatòria Erasmus+ 2019-2020

Alumnat de CFGS,

Ja s’ha obert la convocatòria Erasmus+ per al curs 2019-20, i en les properes setmanes començarà el procés de selecció pel qual s’escollirà els alumnes per realitzar pràctiques a l’estranger. Al Suro Virtual  del centre (missatges al fòrum de TUTORIA dels cicles de grau superior) s’informarà de la data i hora de les reunions informatives convocades en les quals es tractaran qüestions com els criteris i procés de selecció, documentació, possibles destinacions, finançament, empreses on es realitzaran les pràctiques, etc.

Ja teniu disponible al suro (apartat de mobilitat, curs 2019-20) el document de convocatòria, els criteris de selecció d’alumnat i el document de sol·licitud per a l’alumne. Per a qualsevol dubte podeu contactar amb el coordinador de mobilitat: mobilitat@iessitges.cat.

Moltes gràcies.

Criteris selecció alumnat Erasmus+