25N

Ahir dilluns 27 de novembre, vam fer una aturada a les 14.20h per llegir el manifest pel 25N que havien preparat entre l’alumnat de 1r de Batxillerat i el de 1r de Cicles Formatius de Grau Superior.  La lectura del manifest va anar a càrrec de diversos alumnes del centre: Alejandra Juré, Giulio Serra, Xavi Muñoz, Carmen Freixes, Judith Méndez, Lucía Álvarez, Sofia Haavgard, Malika i Khadija Rifilafiti i Selena Ortiz. Durant la setmana passada a les tutories del centre l’alumnat va treballar aquest tema a partir de l’observació de situacions quotidianes que poden donar peu a diversos tipus de violència contra les dones. Van reflexionar sobre el seu impacte i com tots i totes podem evitar-les i denunciar-les si en som testimonis.

Us adjuntem el Manifest conjunt i una presentació amb els cartells de difusió que van preparar l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i el de 1r de Cicles Formatius d’Allotjaments Turístics.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!