Dia de la ciència al carrer

L’alumnat de segon d’ESO participa un any més en el dia de la ciència al carrer

El passat divendres 17 de novembre, alguns alumnes de segon d’ESO van anar a la Fragata i van presentar les seves propostes a l’alumnat d’altres escoles del Garraf.

L’alumnat es va agrupar en grups de tres o quatre per poder dur a terme els experiments.

Alguns dels experiments van ser: un globus que s’infla gràcies a una reacció química; una pila feta amb patates i carreres amb llaunes per fricció, entre d’altres.

A més d’explicar les seves propostes, l’alumnat també va poder fer una ullada als experiments de les altres escoles per també poder gaudir del dia de la ciència.

L’experiència ha estat molt xula, compartint tota mena d’experiments amb altres instituts.

En aquest vídeo podem veure un petit resum de la fira:

Els estudiants del Garraf porten la ciència al carrer

Carla Arjona i Abril Torras (2n C i 2n D)