Sortida dels primers d’ESO al Montcau

El 18 i 19 de novembre els nois i noies de 1r d’ESO van fer una sortida al Montcau. Per il·lustrar aquesta experiència, us proposem que llegiu la redacció que va fer, en tornar, un d’ells:

EXCURSIÓ AL MONTCAU

El dilluns 18 de novembre vaig fer la primera excursió de l’institut. Vam anar a la muntanya del Montcau, dins el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, situada a la Serralada Prelitoral.

Vam anar-hi els grups de primer d’ESO C,D i E . Vam arribar a les 9h i vam esmorzar de seguida. Feia fred però el dia era clar. En acabar vam començar a caminar per un terreny rocós i empinat vorejat de pins i matolls. Feia olor de camp i m’agradava.

Després vam iniciar la pujada al cim. Costava pujar-hi, però ho vam aconseguir. Un cop a dalt, 1061 m. d’alçada, la vista era molt bona. Es veien els Pirineus (o això ens van dir), i vam fer moltes fotos. De baixada, ens van ensenyar unes tombes visigodes.

En resum: m’ho vaig passar molt bé.

David Pujolar

1r ESO  D                                                                                 Veure fotos