Sant Jordi 2018-19

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut. Aquest any cada nivell ha fet unes activitats diferents.

Els alumnes de 1r han vist el curt “Els llibres voladors” i han fet dos tallers en dues franges diferents.  Al gimnàs han fet l’acte literari amb un recital de poemes i la mostra de diferents treballs fets a les classes. Per acabar han lliurat els premis del  Mussol  literari.

Els alumnes de 2n han fet dues franges de tallers diferents i a última hora del matí han fet el seu acte literari al gimnàs. Han recitat poemes de Pere Quart, han fet unes actuacions musicals i han vist una selecció de diferents treballs fets a classe. Per acabar s’ha fet el lliurament de premis del Mussol literari i del concurs de Fotografia Matemàtica.

Els alumnes de 3r han començat amb l’acte literari al gimnàs amb una lectura de poemes per part d’alumnes i professors. Per acabar s’ha fet el lliurament de premis del Mussol literari i del concurs de Fotografia Matemàtica.  Seguidament han fet l’activitat creativa de CONTES A L’ESPRINT.

Els alumnes de 4t han fet, en primer lloc,  l’acte literari al gimnàs amb el lliurament de premis del Mussol literari i del concurs de Fotografia Matemàtica i seguidament han anat a Sant Cugat del Vallès a viure l’ambient de parades de llibres i roses de la diada de Sant Jordi.

Els alumnes de 1r de Batxillerat han anat de sortida a Barcelona a veure i a viure l’ambient de la Diada per la zona de la Rambla de Barcelona.

Veure fotos