Projecte TEI: Jocs de taula

L’últim dia lectiu abans de les vacances de Nadal, els alumnes de 1r i 3r d’ESO han jugat a diferents jocs de taula. Amb aquesta activitat han pogut compartir, col·laborar, pensar, resoldre i somriure mentre es coneixien més i passaven una bona estona. A cada classe hi havia un gran  ventall  de jocs amb temàtiques i modalitats molt diverses: de lògica, de rol (en què els jugadors representen un personatge inventat), d’estratègia, els storytelling (explicar històries), cooperatius, de cartes, de daus, de tauler, de targetes, etc.

Un cop acabada l’activitat, els alumnes de primer han donat al seu tutor un petit obsequi, com a reconeixement i agraïment pels moments compartits al llarg d’aquest trimestre.

Com a centre, estem molt satisfets de l’evolució del projecte TEI i de la manera com els alumnes de primer han agraït la rebuda i l’acompanyament que els han fet els seus tutors de tercer. Els felicitem pel seu entusiasme i la seva implicació en totes les activitats realitzades.

Veure fotos