L’Institut de Sant Quirze arriba a la fase nacional de la Olimpíada de Biologia 2020

El divendres 28 de febrer s’ha celebrat la Final de Catalunya de l’Olimpíada de Biologia. Hi participaven tres dels nostres alumnes de segon de Batxillerat: el Marc Ayguasenosa, la Clàudia Castaño i la Inés López. Es va donar la coincidència que la nostra directora, la Judith Miró, com a vocal de ciències de la junta de govern del Col·legi Oficial de Doctors i  Llicenciats en Filosofia i Lletres i  Ciències de Catalunya, era l’encarregada de lliurar els premis.

Dels 21 participants a l’última fase, els sis primers -tres medalles de plata i tres medalles d’or- representaran Catalunya a la fase nacional, que enguany es celebrarà a Bilbao.  Els guanyadors de la fase nacional tindran l’oportunitat de viatjar al Japó.

El Marc Ayguasenosa Caihuela va guanyar una de les tres medalles d’or. Moltes felicitats Marc!!!

Moltes felicitats a l’equip de professors que han ajudat els tres alumnes a arribar a la final de l’Olimpíada de Catalunya, especialment al departament de Biologia i als professors que aquest últim curs els han preparat, tant a la part teòrica de la matèria com a la part pràctica.

Veure més fotos