El treball de recerca de dues alumnes de l’institut ha estat premiat per la Societat Catalana de Química

La Societat Catalana de Química ha premiat el treball de recerca de la Blanca Vila i la Berta Guillamón, alumnes de 2n de Batxillerat, amb un accèssit.
El treball, que porta per títol  La contaminació d’aqüífers: i si els bacteris fossin la solució?, posa de manifest la importància dels microorganismes del sòl en la descontaminació per abocaments industrials al medi ambient. És un treball molt ben redactat que, d’una banda, conté  tots els passos que ha de seguir un treball científic de qualitat i, de l’altra, mostra les interrelacions entre les diferents disciplines científiques a l’hora de tractar els temes mediambientals.
A part del diploma, les dues alumnes podran gaudir d’una estada en un centre de referència en la recerca sobre Química i una petita gratificació econòmica.
El treball ha comptat amb ľassessorament del programa Argó de la UAB. Enhorabona a totes dues!