VII Copa Cangur de Catalunya 2020

El passat dijous, 30 de gener, un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO van representar el nostre institut a la primera fase de la VII Copa Cangur de Catalunya 2020 que es va celebrar a l’Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques. Els equips estan formats per  alumnes de 2n i 3r d’ESO.

El concurs es basa en el platejament de 12 problemes i els participants disposen de 60 minuts per resoldre tots els que puguin. És una cursa contra rellotge en què la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs, i per tant, l’estratègia d’equip és molt important. A més, durant el desenvolupament de la prova, es van actualitzant les dades de l’evolució del concurs tant pel que fa a la puntuació i la classificació de l’equip, com al nombre d’encerts i d’errors que acumula cadascun dels participants. Això el converteix en un joc emocionant i divertit, amb les matemàtiques com a protagonistes.

El nostre equip  es  va classificar en tercera posició. Hi van participar amb entusiasme i molt bona actitud. Moltes Felicitats!

Veure fotos