Taller “No reciclar en REALITAT VIRTUAL”

Dins l’àrea de Tecnologia, i vinculat amb els continguts sobre els materials i el seu reciclatge, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat un taller organitzat pel “Consorci per a la gestió de residus del Vallès Occidental”.

La dinàmica principal ha estat la de visionar un vídeo de 360 graus mitjançant unes ulleres de realitat virtual.  A través d’aquestes ulleres, l’alumnat ha pogut fer una visita virtual al Centre de Tractament dels Residus del Vallès Occidental.

Durant la sessió, han treballat dades de generació de residus, han rebut informació sobre com separar-los correctament i han reflexionat sobre la importància de reduir la quantitat de residus que generem i la importància de separar aquells que no podem evitar generar.