Taller de prevenció de l’assetjament escolar per a famílies amb fills i filles de 10 a 18 anys (01/02-18h)

L’assetjament escolar és un fenòmen que afecta a tothom que el viu o el veu i a les seves famílies.

Què entenem per assetjament i ciberassetjament? Quins signes ens han d’alertar? Què podem fer les famílies per acompanyar als nostres fills i filles si tenen conductes assetjadores?

Com actuar quan estan en situació de víctima? Quines actuacions i estratègies ens ajuden a prevenir aquestes situacions?

Dins del programa Creixem en família, del servei de Joventut de SQV ha programat aquest Taller de prevenció de l’assetjament escolar  per a famílies amb fills i filles de 10 a 18 anys el proper dimecres 1 de febrer, a les 18h, al Centre Cívic Can Feliu. Al taller, a càrrec de Xavi Bonastre, formador de SEER, es podran resoldre aquestes i altres qüestions al voltant de l’assetjament escolar.

Us convidem a assitir-hi fent la inscripció a través del link:

Recordeu:

Dia: 1 de febrer.

Hora: 18:00 h – 20:00 h

Lloc: Centre Cívic Can Feliu

Per més informació podeu contactar al telèfon: 678 040 628.