Sant Jordi 2023

El passat 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’ISQV amb una jornada plena d’activitats lúdiques enriquidores per a tot l’alumnat, com:

– Activitat Els llibres voladors a 1r d’ESO.  Un curtmetratge ens va endinsar en el món màgic dels llibres voladors i les històries que queden a la memòria.

– A 2n d’ESO, Tallers des de Tecnologia construint una atractiva “Rosa de Coure”

– Els alumnes de 3r, van crear les seves pròpies narracions amb els Contes a l’Esprint, escriptura col·lectiva a contrarellotge en equips amb sorpreses.

– A 4t, un emocionant Escape Room ambientat a la Segona Guerra Mundial.

– Una Swap Party literària, intercanvi de llibres obert a tot el centre, què va ser tot un èxit

– A més del lliurament al pati dels premis de l’Acte Literari del “Mussol Literari”, el concurs literari de Sant Jordi de l’ISQV, juntament amb els del concurs Bookface i els premis de la Fotografia Matemàtic.

Una gran Diada de Sant Jordi de la que us convidem a veure l’àlbum de fotografies a la plataforma.