Nada, de Carmen Laforet a l’Estruch

El passat divendres 13 de gener, els alumnes de 2n Batxillerat van realizar una sortida al Teatre l’Estruch de Sabadell per veure una de  les obres prescriptives de les PAU d’enguany dins de la matèria de Llengua Castellana: Nada, de Carmen Laforet.
A l’obra la veu d’Andrea va conduir els alumnes per la narració, amb l’ànim de presentar la història d’una adolescent que arriba a la Barcelona de la postguerra, amb la il·lusió de conèixer la gran ciutat i estudiar lletres a la universitat i, poc a poc, es va desencantant a partir de la convivència amb la seva família materna, tots els membres de la qual no són més que éssers vulnerables embogits pel patiment sofert durant la guerra.
Acabada la representació, els nostres alumnes van poder participar en un col·loqui molt interessant amb les actrius principals.