Eleccions al Consell Escolar 2021

El proper 24 de novembre es faran les votacions per la renovació del Consell Escolar de l’Institut Sant Quirze del Vallès. Des de l’institut us animem a participar en aquest procés de renovació dels membres del Consell Escolar ja que és molt important que tota la comunitat educativa s’impliqui en l’educació dels vostres fills/es.

Disposeu d’informació detallada del procés i com participar-hi al document adjunt; us en fem un resum:
Votacions per franges horàries el proper 24 de novembre:
    – Sector professors/es : dia 24 de novembre, de 11’00h a 12’30h, a la Biblioteca.
    – Sector pares i mares: de 17’30h a 19’30h, a la sala de reunions de famílies.
    – Sector alumnes: de 11h a 14h, a la SUM.
    – Sector PAS: de 9h a 10h, a la sala de reunions de famílies.
 Els Censos Electoralsde cada sector estan exposats als taulers d’anuncis de la sala de professors/es del centre des del passat dimecres, dia 3 de novembre de 2021.
– Les Meses Electorals es constituiran el proper dia 10 de novembre als locals de l’edifici escolar.
– Caldrà presentar les candidatures per escrit a la secretaria ( ad.inssantquirze@gmail.com) (de dilluns a divendres, de 9h a 13,30h) en els impresos adients i sempre abans del dia 14 de novembre.
– El dia 29 de novembre es proclamaran els candidats electes per cada sector.
– I, finalment, la constitució del nou consell escolar i la presa de possessió dels seus membres serà el dia 14 de desembre de 2021.