Carnestoltes 2023

El passat divendres 17 de febrer l’ISQV va celebrar el Carnestoltes!

La pandèmia no ens havia deixat gaudir de la disbauxa de Carnaval i en teníem moltes ganes. La festa va ser tot un èxit de participació per part dels alumnes i també dels professors. El concurs de disfresses va amanir la festa al pati amb un jurat molt exigent i un públic molt participatiu i animant a tots els participants.

Des de la Comissió de Festes volem felicitar i agrair la participació i la implicació de tots: el GODS amb el disseny de les consignes i la coordinació dels voluntaris, el professorat implicat, l’Àlex Miquel i el Victor Carrilero a l’apartat tècnic i un alumnat amb un comportament festiu i cívic alhora.

Una gran jormada de gresca i diversió.

Per aquells que us ho vau perdre o que ho vulgueu recordar hem fet un àlbum a la plataforma ClickEdu on podeu veure fotos de la jornada.

I aquí us deixem la comparsa de 2nA de Batxillerat, guanyadora del premi grupal.