25 de novembre, Dia Internacional Contra la Violència de Gènere

Tornem a aplegar-nos per manifestar  el nostre rebuig a la violència de gènere i per fer pública la nostra ferma voluntat de treballar fins erradicar-la.

Els cartells que hem penjat a l’entrada del nostre Institut fan visible la nostra participació en la campanya endegada per l’ajuntament del poble, i per aquest motiu, hem preparat un seguit d’activitats:

• LECTURA DEL MANIFEST INSTITUCIONAL DEL 25N I PERFORMANCE

El dia 25 de novembre, a les 12.00h a la plaça de la Vila, els Instituts Sant Quirze, Salas i Xandri, i l’Escola d’Adults l’Olivera serem els protagonistes amb aquesta creació que vol rendir homenatge a totes les víctimes mortes per violència de gènere durant el 2019 a tot l’estat Espanyol.

• Els alumnes de l’optativa de teatre participaran a l’acte.
  • Les noies de “Juntes fem pinya” llegiran a les classes de batxillerat el Manifest unitari per commemorar el Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones 2019, que ens ha fet arribar la presidenta de l’institut català de la dona.
  • L’institut participarà en el concurs Campanya Piula! Contra les violències masclistes organitzat pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.