CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA DE L’INSTITUT SANT QUIRZE

Animeu-vos i participeu !!!

Bases del concurs de Fotografia Matemàtica de l’Institut Sant Quirze del Vallès

El concurs de fotografia matemàtica del curs passat va ser un èxit i molts ens vau explicar que us va agradar molt que hi hagués una exposició amb les fotografies presentades a l’institut. Per aquest motiu, aquest any, el concurs el fem abans, perquè ens agradaria  que els alumnes poguéssiu votar les fotos guanyadores, prèvia selecció d’unes quantes fotos finalistes (màxim 10 per nivell)

Hi haurà quatre  nivells:

• Nivell ESO12: 1r i 2n d’ESO
  • Nivell ESO34: 3r i 4t d’ESO
  • Nivell ESPO : Batxillerat
  • Nivell PROF: Professorat i PAS

Les fotografies han de ser fetes pels participants.

No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

Haureu de presentar:

• La foto impresa en color i acompanyada del títol. El títol escrit en lletres majúscules de mida llegible o fet a ordinador. Podeu enganxar els dos elements (foto i títol) en un dinA-4 o una cartolina. Aquesta foto formarà part de l’exposició.

• Un sobre amb el títol de la foto a fora i un paper dins del sobre amb el títol de la foto i el nom de l’autor i el curs que fa.

Les fotos impreses i els sobres cal que els lliureu al vostre professor de matemàtiques.

El professorat i PAS, doneu les fotografies i els sobres a la Cap del Departament de Matemàtiques.

La data límit de recepció de fotografies serà el divendres 1 de febrer del 2018 a les 11:30h.

Es premiarà la participació amb 0,25 punts a afegir a la nota del segon trimestre, 0,50 punts si la foto és seleccionada per passar a la fase final (votació).

La votació de l’alumnat per a escollir la foto guanyadora serà on-line i s’avisarà amb una altra notícia quan estigui disponible (a finals de febrer).

Els guanyadors del concurs de l’Institut Sant Quirze del Vallès, participaran en el concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.http://fotografiamatematica.cat/blg/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *