Orquestra Stop i conjunt coral

L’orquestra STOP ja té una llarga i reconeguda trajectòria en les Terres de l’Ebre com a grup escolar. Ha participat en nombroses trobades musicals, festes majors, concerts commemoratius. La seva presència es fa indispensable sobretot a Sant Jordi i en la festa de final de curs, en què es lliuren les orles a l’alumnat que acaba l’ESO, els cicles o batxillerat.

Durant el curs 16-17 la nostra orquestra STOP va fer un descans i a canvi, va funcionar un petit conjunt de rock, el grup ROCKetes, que va participar en el muntatge de l’obra de teatre musical “Nits d’estiu”.

Enguany, la tornem a tenir en acció i a ple rendiment, amb vora un centenar d’alumnes, i per primer cop, podem gaudir d’un conjunt coral format per alumnes de tota l’ESO. Aquí el teniu durant l’actuació de Sant Jordi 2017.

Cor de INS Roquetes