Premis Sant Jordi 2017

premiats Sant Jordi 2017

Clicant a l’enllaç adjunt trobareu una galeria amb les fotos dels premiats i de l’acte de celebració del Dia del Llibre que vam fer el proppassat 21 d’abril al gimnàs del centre, amb l’actuació del cor i l’orquestra de l’institut i el recitat de poemes oferit per alumnat d’ESO i batxillerat. Teniu més imatges al Facebook del centre.

Us recordem que enguany es convocaven els 20ès premis literaris de narrativa i poesia, el 14è premi d’assaig, el 6è premi de narrativa en anglès i francès, el 6è premi de fotofilosofia, el 2n premi de booktrailers i el 1r premi de disseny de la portada i contraportada de l’agenda escolar de l’institut.

De la resta d’activitats preparades per Sant Jordi, aviat posarem una altra galeria.