Estrena de “Déu” a la Mostra

Deu_Joglaresca

Avui, dia 23 de maig, dintre de la programació de la 33a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre organitzada pel CRP, hem estrenat “Déu” de Woody Allen, una esbojarrada comèdia sobre el sentit de la vida, el destí i la llibertat.

El públic assistent, alumnes dels instituts Cristòfol Despuig i Joaquín Bau de Tortosa, de l’Institut Escola de Jesús i del nostre centre, han acollit molt bé la nostra representació, la qual tancava tot un matí ple de teatre escolar de gran nivell a l’Auditori Felip Pedrell.

Fins arribar aquí han estat moltes les tardes d’assajos del grup de teatre, així com també ha estat gran l’esforç dels alumnes de 2n d’ESO que han fet els decorats, el dels membres de l’Aula Oberta que han “tunejat” la màquina celestial i el de l’alumnat de 2n de Perruqueria i Estètica que ens ha ajudat molt amb la imatge personal dels intérprets.

En breu, penjarem aquí el vídeo amb l’actuació sencera d’aquest dia. De moment, us posem un fragment:

Així mateix, us recordem que el proper dia 25 de maig a les 7:30 del vespre i gràcies a l’ajuda de l’AMPA del centre, tornarem a fer l’obra a l’Auditori de Tortosa, en aquest cas per a la resta d’alumnes, les famílies, els amics i qualsevol persona interessada en passar una bona estona amb aquesta comèdia del famós director de cinema i escriptor nord-americà.

L’entrada és amb invitació (3 euros) i l’import de la recaptació anirà destinat a finançar la Marató de 2017.

Us hi esperem a tots!