XERRADA DE L’ESCRIPTOR JAUME COPONS

Dijous 29 de gener, l’escriptor Jaume Copons va fer una xerrada a alumnes de 3r d’ESO del nostre institut. Durant gairebé dos hores va parlar de la seva vida i de la seva trajectòria professional com a guionista de televisió i escriptor. El temps va passar volant per la facilitat de paraula de l’autor, pel seu enginy i per les anècdotes divertides que ens va explicar. Les intervencions dels alumnes van donar dinamisme a l’acte i el resultat va ser excel·lent: tots vam tornar a l’aula amb un somriure a la boca.

Volem agrair, des del centre, les facilitats donades per l’autor a l’hora d’organitzar l’acte i a la Institució de les Lletres Catalanes per haver-nos atorgat la visita de Jaume Copons en la modalitat d’Autors a les Aules.

Jaume Copons (1)Jaume Copons (2)Jaume Copons (3)Jaume Copons (6)Jaume Copons (4)Jaume Copons (5)