Imatge Personal a la tertúlia d’Antena Caro

El 19 d’octubre les professores i alumnes de imatge personal van assistir a la tertúlia d’Antena Caro per parlar del Cicle Formatiu de Grau mig d’Imatge i Perruqueria.

Uns estudis que s’imparteixen ja fa 6 anys el de perruqueria i 4 el d’estètica i que tenen gairebé un 87% d’inserció laboral en aquestes professions.

D’esquerra a dreta, Neus Martínez, professora de perruqueria; Raquel Hernàndez, professora de perruqueria; Carme Masip, professora de perruqueria; Àngels Martí, professora d’estètica personal decorativa; Huw Edwards-Westlake, professor d’anglès; Montse Alegret, alumna d’estètica i empresària del sector; Rosa Seoane, alumna de segon de perruqueria i Trinidad Rodríguez, alumna de segon de perruqueria.